Koppelen met jouw specifieke CRM
Iedereen werkt natuurlijk graag zo efficiënt mogelijk. Wat daar echt aan bijdraagt is het koppelen van jouw specifieke CRM-pakket voor de advocatuur met onze telefonie. Met zo’n koppeling verschijnt op de computer van de secretaresse, advocaat-medewerker of advocaat zelf een popup bij elk gesprek. Deze popup biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer.
Alle bekende namen ondersteunen we: Urios, DLex Wolters Kluwer, NEXTmatters en nog veel meer. We demonstreren graag de mogelijkheden aan je.
Met onze jarenlange ervaring, uitgekiende online centrale en vele collega advocaatklanten kunnen we elke situatie van een maatoplossing voorzien en oprecht zeggen dat we specialist zijn in telefonie voor de advocatuur.
Alle voordelen op een rij
Wanneer de beller bekend is bij jou kun je:
✔ Zien wie er belt, met naam en toenaam
✔ Direct het dossier erbij pakken vanuit de popup
✔ Historie bekijken van alle contact
✔ Een gespreksverslag maken of terugbelverzoek uitzetten
Wanneer de beller niet bekend is bij jou:
✔ Zie je het laatste contactmoment of momenten met dit nummer, wanneer en met welke collega.
✔ Automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon
Overtuigd?
Nog meer gemakt en comfort met:
✔ open de popup en bel de relatie met 1 klik terug.
✔ Meerdere relaties met één nummer? Handige bladerfunctie om juiste relatie te kiezen.
✔ Bel met 1 klik, vanuit je browser en elk ander (CRM) programma
✔ Customize je popup en kies welke onderdelen je wilt zien
Liever telefonisch contact?
Bel ons direct op 050 - 820 00 00
Alles voor de Advocatuur
Denk uiteraard aan instelbare tijden, meldteksten, denk aan meerdere nummers voor vaak diverse takken van sport, en natuurlijk de Qaller smartphone app en de VAMOS SIM-kaart voor de advocaat die (veel) buiten de deur is.
En natuurlijk: de koppeling met veelvoorkomende CRM systemen voor de advocaat, zoals Urios en vele anderen. Dit vind je allemaal bij ons en vele kantoren gingen je voor.
Altijd bereikbaar
We houden rekening met elk scenario: grote drukte, ziekte, storing. Met de slimme tools van Callvoip hoef je als advocaat maar met één ding bezig te zijn; je vak. Onze cloud-oplossing en toegewijd support team doet de rest. Daarnaast denken we graag met je mee en komen we met oplossingen waar je zelf nog niet eens aan had gedacht.