Status
Meldingen
Inloggen op webcalls / telefooncentrale: installeer alle 3 inlogmethoden
Wil je inloggen op webcalls of de telefooncentrale?
Ons advies is om hiervoor alle drie methoden in te stellen:
* telefonisch: ontvang een code op je mobiele telefoon
* app: ontvang een code op Qaller op je smartphone
* authenticator: ontvang een code op de Authenticator op smartphone of browser
Mocht er zich een probleem voordoen met één van de methoden, dan heb je 2 backup-methoden.
Je kunt het aantal authenticatie-methoden eenvoudig uitbreiden of aanpassen als volgt:
- log op de gebruikelijke manier in op webcalls
- in het User Panel, klik linksboven op je naam
- klik bovenaan de zwarte balk nogmaals op je naam
- je krijgt het instellingenscherm, helemaal onderaan staat [Bewerk 2FA]
- klik hierop en log in met je wachtwoord. Hier kun je je 2FA methoden instellen/beheren
- in het beheerdersscherm kun je rechtsboven op [Bewerk 2FA] klikken en dezelfde stappen volgen
- zie www.callvoip.nl/apps voor handige links
Heb je hier assistentie bij nodig?
Bel of mail gerust.
15 augustus 2024 | Nieuw design Qaller Smartphone app voor iPhones Qaller voor de iPhone heeft een prachtig nieuw jasje! De app biedt dezelfde mogelijkheden, werkt nóg intuitiever en heeft een paar handige nieuwe mogelijkheden. • Klik hier voor meer informatie over de nieuwe Qaller-app
Inloggen met een extra code (2FA):
Voortaan is er voor het inloggen op de beheerpanel / webcalls een extra code nodig. Deze code kun je op je mobiel ontvangen en daarvoor hebben we meerdere opties. • Hier vind je meer informatie.
Mocht je meer vragen hebben, neem dan gerust contact op via de telefoon, e-mail of website chat.
Status overview