Status

Status

Op deze pagina vindt u de status van de verschillende onderdelen van de online telefooncentrale van Callvoip, inclusief onderhoudsmeldingen en incidenten.
Melding

Meldingen

8-7-2024 12:30 uur
Bubble werkt weer naar behoren. Ervaar je nog een probleem, sluti Bubble dan af en start hem opnieuw op. Werkt het dan nog niet goed, neem dan even contact met ons op. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

8-7-2024 12:00 uur
Bubble kent helaas nog steeds verstoringen. We vragen je nog even te wachten totdat alles weer goed draait. Onze excuses voor het ongemak.

8-7-2024 11:45 uur
De verstoring van Bubble is opgelost. Werkt Bubble nog niet naar behoren, sluit hem dan af en start opnieuw. Lukt dit ook niet, neem dan contact met ons op.

08-07-2024 11.00 uur: Er is momenteel een storing met Bubble, er wordt gewerkt aan een oplossing.

Inloggen met een extra code (2FA):
Voortaan is er voor het inloggen op de beheerpanel / webcalls een extra code nodig. Deze code kun je op je mobiel ontvangen en daarvoor hebben we meerdere opties.
Hier vind je meer informatie.

Mocht je meer vragen hebben, neem dan gerust contact op via de telefoon, e-mail of website chat.

Status overview

Online telefooncentrale
Inkomende gesprekken
Uitgaande gesprekken
(Extern) Doorschakelen
Toestelregistraties
Webcalls
Qaller Smartphone app
Vamos Vast-Mobiel
BLF (statuslampjes)
Click-to-Dial
Trunk
Callvoip Internet
Callvoip Bubble
Als u een niet-vermeld probleem met één van onze services wilt melden, neemt u dan rechtstreeks contact met ons op via 050 820 0000 of callvoip@callvoip.nl