Telefonie voor op een Assurantiekantoor
Als assurantiekantoor weet je hoe belangrijk het is om altijd bereikbaar te zijn voor je klanten. Of het nu gaat om vragen over polissen, schadeclaims of nieuwe verzekeringsopties, jouw klanten rekenen op snelle en betrouwbare communicatie. Bij Callvoip begrijpen we dat en bieden we telefonieoplossingen die perfect aansluiten bij jouw behoeften.
Altijd bereikbaar
Lees meer over bereikbaarheid
Koppel jouw eigen CRM Software
Lees meer over integratie
Handig voor jou
Onze online centrale biedt tal van handige functies voor jouw assurantiekantoor. Denk aan geavanceerde wachtrijen voor drukke momenten en de mogelijkheid om je eigen teksten in te spreken voor een persoonlijke touch. We helpen je graag om jouw centrale in te richten voor een optimale klantbeleving. Meer weten over de vele functionaliteiten? Neem contact met ons op, we vertellen je er alles over!
Integratie
Het met elkaar koppelen van de systemen waarmee je werkt kan veel tijdswinst opleveren. Daarom hebben wij een standaard Chrome integratie en kunnen ook nog eens koppelen met lange lijst pakketten, zoals ANVA, Assistent, ASSU assurantiesoftware en DIAS, maar ook jouw eigen software.
Lees meer
Wachtrij
Vang de drukke piekmomenten van bellers gemakkelijk op met onze geavanceerde wachtrij. Bellers worden opgevangen in de wachtrij met muziek en horen steeds hoeveel wachtenden nog voor ze zijn. Dit zorgt voor effectiviteit op een druk nummer.
Lees meer
Keuzemenu
Met een keuzemenu breng je jouw klanten voor je ze aan de lijn hebt al bij de juiste persoon. Door het slim inrichten van een keuzemenu zorg je voor een efficiënte en klantvriendelijke afhandeling van alle inkomende telefoongesprekken.
Lees meer
Slimme schakelaars
De lichtknopjes van onze centrale: zet met 1 druk op de knop een afslag in jouw belroute aan of weer uit. Bijvoorbeeld een doorschakeling naar je mobiel. Of een storingsbandje. En dat dus ook ook met je mobiel, of je toestel bij de kassa. Handig!
Lees meer
Spreek je eigen teksten in
Met zelf ingesproken welkomsteksten, voicemails en keuzemenu’s geef je een persoonlijke teint aan jouw telefonie. Bovendien komt het professioneel over als je je eigen ‘stem’ laat horen in alle aspecten van de telefoonervaring van jouw klanten. Met onze dienst is het zelf inspreken zo geregeld!
Lees meer
Mis je iets?
We noemen er 5, maar er zijn meer functionaliteiten natuurlijk. We bellen je om samen jouw eigen centrale in te richten, zodat je een vliegende start kunt maken. Weten wat er nog meer mogelijk is?
Check het overzicht
Bereken je eigen kosten