Telefonie voor tandartsen
Wij kunnen je er natuurlijk heel veel over vertellen, maar het is veel sterker als onze klanten dit doen. Speciaal voor de tandartsbranche hebben we een whitepaper geschreven waarin we herkenbare situaties en problemen uiteenzetten alsmede de oplossingen ervoor.
Download nu de special: telefonie voor tandartsen, geschreven door onze collega Marieke.
Whitepaper downloaden
Altijd bereikbaar
Lees meer over bereikbaarheid
Koppel jouw eigen praktijksoftware
Lees meer over integratie
Handig voor jou als tandarts
Het hart van jouw telefonie is onze online centrale. En die kan een aantal erg handige zaken voor elke tandartspraktijk. Denk hierbij aan een geavanceerde wachtrij voor de piekmomenten. Of de mogelijkheid om voor elke gelegenheid je eigen teksten in te spreken. Meer weten over de vele functionaliteiten? Neem contact met ons op, we vertellen je er alles over!
Integratie
Het met elkaar koppelen van de systemen waarmee je werkt kan veel tijdswinst opleveren. Daarom hebben wij een standaard Chrome integratie en kunnen ook nog eens koppelen met lange lijst pakketten, zoals bekende praktijksoftwaresystemen als Oase Dental, Exquise en vele anderen.
Lees meer
Wachtrij
Vang de drukke piekmomenten van bellers gemakkelijk op met onze geavanceerde wachtrij. Bellers worden opgevangen in de wachtrij met muziek en horen steeds hoeveel wachtenden nog voor ze zijn. Dit zorgt voor effectiviteit op een druk nummer.
Lees meer
Keuzemenu
Met een keuzemenu breng je jouw klanten voor je ze aan de lijn hebt al bij de juiste persoon. Door het slim inrichten van een keuzemenu zorg je voor een efficiënte en klantvriendelijke afhandeling van alle inkomende telefoongesprekken.
Lees meer
Slimme schakelaars
De lichtknopjes van onze centrale: zet met 1 druk op de knop een afslag in jouw belroute aan of weer uit. Bijvoorbeeld een doorschakeling naar je mobiel. Of een storingsbandje. En dat dus ook ook met je mobiel, of je toestel op je bureau. Handig!
Lees meer
Spreek je eigen teksten in
Met zelf ingesproken welkomsteksten, voicemails en keuzemenu’s geef je een persoonlijke teint aan jouw telefonie. Bovendien komt het professioneel over als je je eigen ‘stem’ laat horen in alle aspecten van de telefoonervaring van jouw patienten. Met onze dienst is het zelf inspreken zo geregeld!
Lees meer
Mis je iets?
We noemen er 5, maar er zijn meer functionaliteiten natuurlijk. We bellen je om samen jouw eigen centrale in te richten, zodat je een vliegende start kunt maken. Weten wat er nog meer mogelijk is?
Check het overzicht
Vraag nu de whitepaper "Slimme telefonie voor tandartsen" aan
Je ontvangt eenmalig een e-mail met daarin een link om de whitepaper te downloaden.