Telefonie voor de Taxibranche
Callvoip is specialist in het leveren van telefonie aan taxibedrijven. Met een uitgekiende telefooncentrale, prachtige CRM-koppelingen met het branchepakket Regie, WinTax of TaxSys en je vaste, zakelijke telefoonnummers ook op je mobiel heb je alles onder één dak voor optimale bereikbaarheid.
Vraag een demonstratie aan
Planning en nog eens planning
Iedereen werkt natuurlijk graag zo efficiënt mogelijk. Wat daar echt aan bijdraagt is het koppelen van jouw CRM pakket met onze telefonie. Met zo’n koppeling verschijnt op de computer van de telefonist een popup bij elk gesprek. Deze popup biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer.
Veel taxibedrijven gebruiken het CRM pakket van regie, Taxsys of Wintax. We kunnen koppelen met meer dan 170 verschillende pakketten.
De voordelen op een rij
Wanneer de beller bekend is bij jou kun je:
✔ Zien wie er belt, met naam en toenaam
✔ Direct het dossier erbij pakken vanuit de popup
✔ Historie bekijken van alle contact
✔ Een gespreksverslag maken of terugbelverzoek uitzetten
Wanneer de beller niet bekend is bij jou:
✔ Zie je het laatste contactmoment of momenten met dit nummer, wanneer en met welke collega.
✔ Automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon
Handig voor jou als Taxibedrijf
Het hart van jouw telefonie is onze online centrale. En die kan een aantal erg handige zaken voor elke leverancier. Denk hierbij aan een geavanceerde wachtrij voor de piekmomenten. Of de mogelijkheid om voor elke gelegenheid je eigen teksten in te spreken. Meer weten over de vele functionaliteiten? Neem contact met ons op, we vertellen je er alles over!
Integratie
Het met elkaar koppelen van de systemen waarmee je werkt kan veel tijdswinst opleveren. Daarom hebben wij een standaard Chrome integratie en kunnen ook nog eens koppelen met lange lijst pakketten, zoals TaxSys, regie en Wintax. Maar ook vele anderen.
Lees meer
Wachtrij
Vang de drukke piekmomenten van bellers gemakkelijk op met onze geavanceerde wachtrij. Bellers worden opgevangen in de wachtrij met muziek en horen steeds hoeveel wachtenden nog voor ze zijn. Dit zorgt voor effectiviteit op een druk nummer.
Lees meer
Keuzemenu
Met een keuzemenu breng je jouw klanten voor je ze aan de lijn hebt al bij de juiste persoon. Door het slim inrichten van een keuzemenu zorg je voor een efficiënte en klantvriendelijke afhandeling van alle inkomende telefoongesprekken.
Lees meer
Slimme schakelaars
De lichtknopjes van onze centrale: zet met 1 druk op de knop een afslag in jouw belroute aan of weer uit. Bijvoorbeeld een doorschakeling naar een mobiel nummer. Of een storingsbandje. En dat dus ook ook met je mobiel of je toestel op je bureau. Handig!
Lees meer
Spreek je eigen teksten in
Met zelf ingesproken welkomsteksten, voicemails en keuzemenus geef je een persoonlijke teint aan jouw telefonie. Bovendien komt het professioneel over als je je eigen stem laat horen. Met onze dienst is het zelf inspreken zo geregeld!
Lees meer
Mis je iets?
We noemen er 5, maar er zijn meer functionaliteiten natuurlijk. We bellen je om samen jouw eigen centrale in te richten, zodat je een vliegende start kunt maken. Weten wat er nog meer mogelijk is?
Check het overzicht
Wat kost bellen met Callvoip?
Iedere klant is anders en dat betekent dus ook dat geen telefooncentrale gelijk is.
Benieuwd wat de kosten zijn voor jouw situatie? Bereken het via onze calculator.