Koppelen met jouw specifieke CRM

Iedereen werkt natuurlijk graag zo efficiënt mogelijk. Wat daar echt aan bijdraagt is het koppelen van jouw specifieke e-commerce CRM-pakket met onze telefonie. Met zo’n koppeling verschijnt op jouw computer (of van de klantenservice) een popup bij elk gesprek. Deze popup biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer.

Alle bekende namen ondersteunen we: Lightspeedhq, Magento 2, Belco en nog veel meer. We demonstreren graag de mogelijkheden aan je.

Met onze jarenlange ervaring, uitgekiende online centrale en vele collega webwinkels kunnen we elke situatie van een maatoplossing voorzien en oprecht zeggen dat we specialist zijn in telefonie voor de e-commerce branche.

Informatie over de CRM koppeling en demo ontvangen?


Gegevens worden gebruikt om éénmalig contact met je op te nemen.

Koppelen met jouw specifieke CRM

Alle voordelen op een rij

Grofweg heb je twee type bellers: Of ze staan wel bij je in het systeem, of niet. De koppeling gaat daar als volgt mee om.

Wanneer de beller bekend is bij jou kun je:
✔ Zien wie er belt, met naam en toenaam
✔ Direct de order(s) erbij pakken vanuit de popup
✔ Historie bekijken van alle contact
✔ Een gespreksverslag maken of terugbelverzoek uitzetten

Wanneer de beller niet bekend is bij jou:
✔ Zie je het laatste contactmoment of momenten met dit nummer, wanneer en met welke collega.
✔ Automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon
Alle voordelen op een rij

Overtuigd?

Let maar op, al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen. Je raakt gewend aan het gebruik waardoor je instaat bent efficiënter te werken.

Nog meer gemakt en comfort met:
✔ open de popup en bel de relatie met 1 klik terug.
✔ Meerdere relaties met één nummer? Handige bladerfunctie om juiste relatie te kiezen.
✔ Bel met 1 klik, vanuit je browser en elk ander (CRM) programma
✔ Customize je popup en kies welke onderdelen je wilt zien



Liever telefonisch contact?
Bel ons direct op 050 - 820 00 00
Overtuigd?

Telefonie voor de E-commerce branche

Telefonie voor de e-commerce branche vraagt specifieke features om optimaal te kunnen voorzien in het reilen en zijlen van een webwinkel en haar team.
Denk uiteraard aan instelbare tijden, meldteksten, denk aan meerdere nummers voor verschillende afdelingen, en natuurlijk de Qaller smartphone app en de VAMOS SIM-kaart voor als je buiten de deur bent.

En natuurlijk: de koppeling met veelvoorkomende CRM systemen voor E-commrce, zoals Lightspeedhq, Magento 2, Belco, Sherpaan etc… Dit vind je allemaal bij ons en vele webwinkeliers gingen je voor.

Altijd bereikbaar

Altijd bereikbaar zijn betekent voor ons veel meer dan dat er ergens een toestel rinkelt als je gebeld wordt. Met onze jarenlange ervaring, uitgekiende online centrale en vele collega webwinkeliers kunnen we elke situatie van een maatoplossing voorzien en oprecht zeggen dat we specialist zijn in telefonie voor de e-commerce branche.

We houden rekening met elk scenario: grote drukte, ziekte, storing. Met de slimme tools van Callvoip hoef je als e-commrce partij maar met één ding bezig te zijn; je vak. Onze cloud-oplossing en toegewijd support team doet de rest. Daarnaast denken we graag met je mee en komen we met oplossingen waar je zelf nog niet eens aan had gedacht.

Jouw Telefonie

Het hart van jouw telefonie is onze online centrale. En die kan een aantal erg handige zaken voor elke webwinkelier. Denk hierbij aan een geavanceerde wachtrij voor de piekmomenten. Of de mogelijkheid om voor elke gelegenheid je eigen teksten in te spreken. Meer weten over de vele functionaliteiten? Neem contact met ons op, we vertellen je er alles over!