Waarom integreren?
- Slimme pop-up van elk gesprek
- Direct de klantgegevens in beeld
- Werk efficiënter
Voor 5 Euro per gebruiker/maand
Benieuwd naar de besparing voor jou? Klik hier!
Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en CRM-pakket Cashdesk?
Cashdesk: geavanceerde horeca kassasystemen
Samenvatting
Met de Callvoip CashDesk koppeling beschik je over een slimme koppeling tussen telefonie van Callvoip en jouw CashDesk kassasysteem. Deze koppeling biedt een waardevolle toevoeging aan jouw bellende klanten. Zo kun je jouw waardevolle tijd nog efficienter benutten! Let maar op: al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen, en kun je nog meer tijd besteden aan je échte werkzaamheden!
Wat biedt CashDesk?
- Bezorgsoftware voor bezorgrestaurants waarbij alle online orders (via Thuisbezorgd, Deliveroo, UberEats, andere platforms en de eigen website) automatisch worden geïmporteerd in één systeem, en waarmee u uw telefonische bestellingen eenvoudig kunt invoeren
- Op maat gemaakte websites en bestel apps zodat consumenten direct bij uw restaurant kunnen bestellen zonder u commissies betaalt
- Talloze oplossingen voor het managen van uw bezorgers (GPS-tracking, routeplanning), marketingopties om meer klanten via uw eigen website te laten bestellen en oplossingen op het gebied van data-analyse
Wat biedt de telefoonkoppeling van Callvoip voor CashDesk gebruikers?
- Directe nummerherkenning zodat telefonische bestellingen sneller opgenomen kunnen worden, en zodat er geen typefouten in telefoonnummers worden gemaakt
- Een wachtrij waardoor je als consument nooit meer een ‘in gesprek’ toon hoort wat zorgt voor meer bestellingen
Wat maakt de combinatie zo interessant?
- CashDesk verkoopt de combinatie van CashDesk bezorgsoftware + Callvoip: wat Callvoip toevoegt in deze combinatie is dat zij de handmatige invoer van telefonische bestellingen optimaliseren.
- Nu het afgelopen jaar het aantal bestellingen fors is toegenomen is de werkdruk hoger komen te liggen. Een hoge werkdruk zorgt voor behoefte aan manieren om efficiënter te werken om zo de werkdruk te kunnen verlagen. Callvoip zorgt voor dat stukje extra efficiëntie in het opnemen en werken van telefoontjes
Inkomende gesprekken
Bij elke inkomende en/of uitgaande oproep verschijnt direct een pop-up in het beeldscherm van je PC vanuit CashDesk met daarin de klantgegevens. Je kunt zo doorklikken naar de kassasortware.
Technische gegevens:
Het softwarepakket Cashdesk CRM wordt gekoppeld met telefonie van Callvoip op basis van registratie van een toestelaccount. De CashDesk kassa rinkelt mee, krijgt het nummer en toont zo de informatie.
Gebruikerservaring: CashDesk en Callvoip bezorgen de afhaal- en bezorgbranche efficiëntie
De koppeling met Cashdesk is een uitbreiding op de telefoondienst van Callvoip - slimme telefonie via een toestel, smartphone app of via de computer. Een telefonie-abonnement bij Callvoip brengt niet alleen de voordelen van de koppeling met zich mee, maar opent ook de deur naar een breed scala aan mogelijkheden die jouw bedrijf naar een hoger niveau kunnen tillen met professionele instrumenten als een wachtrij, keuzemenu, gespreksopname, slimme tijdscondities, schakelaars, meldteksten en nog veel meer. En alles snel en eenvoudig door jouzelf in te stellen in een overzichtelijk online systeem.
Wil je meer weten over de CRM-koppeling dan krijg je vrijblijvend uitgebreide uitleg over hoe de koppeling werkt. Bovendien laten we je dan ook zien hoe ons telefoonsysteem werkt, hoe het optimaal kan aansluiten bij jullie communicatie-wensen, en hoe je naadloos kunt overstappen. Uiteraard heb je alle ruimte om met ons te sparren over jouw telefonie- en communicatiewensen, vooral als jouw bestaande oplossing niet optimaal werkt.
Neem vandaag nog contact met ons op, dan plannen we een moment in.
Ja, ik wil meer weten over de Cashdesk-koppeling