Callvoip zorgt ervoor dat u als ondernemer altijd bereikbaar bent, dat gaat verder dan alleen maar telefonie. Betrouwbaar internet en goede apparatuur mogen daarbij niet ontbreken.
Ziggo Zakelijk stopt in 2024 met telefoniediensten
Geplaatst op: 19/9/2024Aan het einde van 2024 stopt Ziggo Zakelijk met het aanbieden van telefoniediensten voor bedrijven. Dit betekent dat bedrijven die gebruik maken van Ziggo Zakelijk Bellen op zoek moeten naar een betrouwbare oplossing om bereikbaar te blijven. Bij Callvoip begrijpen we dat telefonie van cruciaal belang is voor de continuïteit van je bedrijf, het is immers onze business. Gelukkig is overstappen naar Callvoip eenvoudig en zorgeloos, zodat je bedrijfsvoering ongestoord doorgaat.
Geplaatst op: 28/5/2024Door creatief om te gaan met aangepaste URL’s kun je (bedrijfs)processen eenvoudiger maken en versnellen. Of je nu een adres zoekt op Google Maps, een meeting plant via Google Calendar, of klantgegevens zoekt in social media, de mogelijkheden zijn eindeloos. Dit doe je door specifieke parameters aan URL’s toe te voegen vanuit je eigen CRM. We vertellen je er graag meer over.
Een Voorbeeld: LinkedIn Zoekopdracht
Een van de functies die we als voorbeeld willen uitlichten, is het zoeken naar klantgegevens binnen LinkedIn, met één druk op de knop.
De 10 Meest Gestelde Vragen over 2FA - Alles Wat je Moet Weten!
Geplaatst op: 21/8/2023In een tijd waarin digitale dreigingen steeds geavanceerder worden, is het beschermen van je bedrijfsgegevens en -accounts van het grootste belang. Een krachtige manier om je online veiligheid te verbeteren is door gebruik te maken van Tweestapsverificatie, ook wel bekend als 2FA. Met 2FA voeg je een extra laag beveiliging toe aan je inlogproces, naast je gebruikersnaam en wachtwoord. Dit zorgt ervoor dat alleen geautoriseerde gebruikers toegang hebben tot jouw bedrijfsgegevens, zelfs als hun wachtwoorden ooit in verkeerde handen vallen.
Geplaatst op: 9/6/2023Het is ons allemaal bekend: de beveiliging van online systemen heeft continu onze aandacht nodig, en steeds meer. In dat kader zijn er een aantal updates uitgevoerd in onze telefoniecentrale.
Geplaatst op: 16/2/2023Vanaf nu kun je aangepaste meldingen vanaf elk apparaat inspreken en direct in het menu plaatsen. Handig als je bijvoorbeeld tijdelijk afwezig bent, ineens veel telefoonverkeer krijgt met dezelfde vraagstukken of door werkzaamheden tijdelijk niet bereikbaar bent. We leggen je graag uit hoe het werkt.
Shortcode
Het voordeel van deze update is dat je veel flexibeler bent om boodschappen en berichten aan te passen. Dit kan van tijdelijke aard zijn maar ook permanent.
Geplaatst op: 28/12/2022We hebben één van de meest krachtige onderdelen van onze telefooncentrale, de opbouw van het belplan, in een nieuw jasje gestoken. Zoals je kunt zien is er aan de kleurstelling zelf niet heel veel veranderd, de wijzigingen zijn redelijk subtiel. Het grote voordeel van deze wijziging is wel dat het allemaal een stuk overzichtelijker is geworden. En daarmee is ook het gebruikersgemak van de centrale nog verder verbetert.
Heb jij de nieuwe centrale al bekeken?