CashDesk en Callvoip bezorgen de afhaal- en bezorgbranche efficiëntie
Geplaatst op: 30/8/2021
In de horeca zorgde het afgelopen corona-jaar voor een piek op het gebied van maaltijdbezorging: in 2020 groeide de ‘deliverymarkt’ met maar liefst 43,1%. Dat is niet niks als je actief bent in die branche en het laat zich raden dat een focus op efficiëntie ervoor zorgt dat je deze ontwikkeling de baas kunt zijn. Laten wij nu net op dat vlak een erg mooie samenwerking met CashDesk hebben. Daarmee krijg je:
- De complete bezorgsoftware van CashDesk
- De slimme online telefonie van Callvoip
- Een koppeling tussen beide systemen: klantgegevens incl. bestelhistorie van elk belletje
CashDesk voor al je afhaalorders
Heb je een restaurant, wat ook nog eens bezorgt? Dan ben je met CashDesk in 1 keer klaar. Ze regelen alles. Van een website waar je online kan bestellen, tot een app waarmee klanten de bezorger op de voet kunnen volgen. We vroegen ook marketingmedewerker Jeroen Schilder van CashDesk naar hun aanbod:
“CashDesk levert bezorgsoftware voor bezorgrestaurants waarbij alle online orders (via Thuisbezorgd, Deliveroo, UberEats en de eigen website) automatisch worden geïmporteerd in één systeem, en waarmee u uw telefonische bestellingen eenvoudig kunt invoeren. Daarnaast biedt CashDesk op maat gemaakte websites zodat consumenten direct bij uw restaurant kunnen bestellen zonder dat u commissie betaalt. Aanvullend levert CashDesk talloze oplossingen voor het managen van uw bezorgers (GPS-tracking, routeplanning), marketing opties om meer klanten via uw eigen website te laten bestellen en oplossingen op het gebied van data-analyse.”
Kortom: de hele workflow van een horecaonderneming is onder de pannen met CashDesk.
CashDesk+Callvoip: een goed huwelijk
Oplettende lezers zien in de woorden van CashDesk een opmerking over telefonische bestellingen. Hier komen wij in beeld. Wij als Callvoip zijn er behoorlijk goed in om de telefonie te stroomlijnen, al zeggen we het zelf. En helemaal als we de handen met CashDesk ineen slaan om zo tot de beste oplossing te komen.
Stel je voor: je hebt een pizzeria. Vrijdagavond, Thuisbezorgd bestellingen stromen binnen en de telefoon staat roodgloeiend. Je computer met die mooie software van CashDesk draait op volle toeren om al die orders te verwerken. Voor elk belletje wat binnenkomt, zie je direct voor elke bestaande klant in beeld wie het is, wat zijn of haar ordergeschiedenis is en het adres waar de pizza’s heen moeten. Dus nooit meer “ik versta u niet goed, kunt u dat spellen voor mij?” en andere ruis op de lijn. Dat is wat de koppeling van Callvoip en CashDesk voor je regelt. En dat maakt zo’n belletje dus een stuk efficiënter! :-)
Naast deze superhandige koppeling kun je als afhaalklant van CashDesk+Callvoip natuurlijk ook gebruik maken van alle andere slimmigheden van onze online telefoondienst. Denk aan een wachtrij om de piekdrukte op te vangen en geen telefoontje/bestelling meer te missen. Of een keuzemenu om mensen direct te dirigeren naar de juiste persoon om bestellingen op te nemen. Ook veelgebruikt is onze service om bandjes op maat in te spreken: een eenvoudig “Welkom bij restaurant X, wist u dat u ook online op www.restaurantX.nl kunt bestellen?” zorgt voor minder bellers en zo meer efficiëntie.
CashDesk + Callvoip in de praktijk
Onze koppeling met CashDesk is één van onze meest populaire in onze [Marketplace](). Dat is natuurlijk niet voor niets. Daarom vroegen we eigenaar Ibrahim Yilmaz van Snackbar de Walenburger in Rotterdam naar zijn ervaringen.
Snackbar de Walenburger, Rotterdam
Op zoek naar een goede snackbar in Rotterdam? Zoek niet verder: Snackbar De Walenburger is jouw adres. Al 3 generaties verzorgt de cafetaria in de wijde omgeving snacks en betaalbare maaltijden die afgehaald of bezorgd worden. Op tijd bezorgen van topkwaliteit producten is het credo van Snackbar De Walenburger. En wij weten toevallig dat ze daarom hun bestelproces goed op orde hebben ;-) Ibrahim vertelt over zijn ervaringen:
“Ik ben enorm blij met deze systemen. Wij zijn ongeveer 1-1,5 jaar geleden overgestapt naar CashDesk. De reden hiervan was dat wij bij de oude kassaleverancier enorme problemen hadden. Het systeem liep telkens vast. De eigenaar van het bedrijf stond niet open voor verder ontwikkelen van het systeem en had geen koppeling (buiten Thuisbezorgd) met de meest gebruikte platforms. De website van hen was een van de eerste versies van ‘Opencart’. Klantkoppeling met het kassasysteem hadden wij ook bij ons oude kassasysteem. Echter, ook hier hadden wij geen goede ervaringen.
Daarop heb ik geïnformeerd bij collega-ondernemers uit de buurt en ben zo bij CashDesk terechtgekomen. Omdat wij ervaring hadden met het oude systeem, hebben wij CashDesk om de beschikbaarheid van een klantkoppeling gevraagd. Hierop hebben zij Callvoip geadviseerd. Nadat wij kennis hadden gemaakt met Callvoip kregen wij naast de klantkoppeling/herkenning ook andere mogelijkheden aangeboden.
“Door een keuzemenu in te voeren, zijn deze telefoontjes meer dan gehalveerd, waardoor wij meer tijd hadden voor de voorbereiding van de maaltijden.”
Hier waren wij enorm blij mee. Op de drukste momenten moest telkens 1 persoon de telefoon opnemen en bestellingen aannemen. Door een keuzemenu in te voeren, zijn deze telefoontjes meer dan gehalveerd, waardoor wij meer tijd hadden voor de voorbereiding van de maaltijden. Voor nu zijn wij erg tevreden over deze samenwerking en hebben wij genoeg aan het systeem zoals het is.”
Wat kunnen we jou bezorgen?
Vanzelfsprekend is het altijd leuk om te horen dat klanten tevreden zijn over onze gezamenlijke dienstverlening. Dat is waar je het uiteindelijk voor doet. Daarom zijn we blij met CashDesk als partner waardoor we deze branche kunnen voorzien van een ideale oplossing!
Wil je meer weten over integratie van je telefonie met jouw CRM/ERP systeem? Klik hier! Of lees hier meer over de CashDesk koppeling.