CRM integratie met Simplicate? Callvoip regelde het voor BBAW
Geplaatst op: 23/9/2021Kan ik mijn CRM-systeem koppelen aan mijn zakelijke telefooncentrale? En of dit kan! Door pijlsnelle innovatie tussen telecom en ICT-diensten werken bedrijven nu steeds efficiënter, klantvriendelijker en resultaatgerichter. Ieder telefoontje kan van belang zijn, daarom biedt slimme VoIP-CRM integratie bedrijven meer kans op zakelijk succes. Voorbeeld: Op je computer komt een belletje binnen en er verschijnt direct een ‘pop-up’ op je scherm. Alle gegevens van deze beller staan perfect opgesomd voor je neus. Callvoip regelde dit onlangs voor BBAW Bouwmanagement. Wat zijn volgens hun voordelen van de integratie tussen hun CRM-systeem Simplicate en onze VoIP-oplossing?
Directe voordelen van CRM integratie met zakelijke telefonie voor BBAW
Met wie en wanneer heeft deze persoon de laatste keer gebeld en wat is er besproken? Informatie welke jou net dat stukje voorsprong geeft op je beller, waardoor je telkens zorgt voor een persoonlijke klantbeleving. Callvoip integreerde onlangs haar slimme VoIP-oplossing met het efficiënte CRM-systeem Simplicate voor haar klant BBAW Bouwmanagement in Norg. De CRM-software van Simplicate zorgt er met hun slimme software voor dat organisaties weer grip krijgen op hun bedrijfsprocessen en alles weer soepel en overzichtelijk verloopt. Dit doen zij op op het gebied van; CRM/Sales/Projecten/Planning- en Urenregistratie. De integratie van hun te gekke software met onze zakelijke telefooncentrale biedt onze gezamenlijke klanten veel profijt. BBAW Bouwmanagement bespeurde vrijwel meteen de volgende voordelen;
- Nummerweergave/klantherkenning
Je kan door middel van nummerherkenning op je scherm direct zien met wie je in verbinding staat. Prettig voor zowel jezelf als de beller. - Relevante gegevens klant meteen paraat
Zodra je een klant aan de lijn krijgt verschijnen door middel van een ‘pop up’ alle relevante klantgegevens plus mogelijk zelf ingevoerde notities. Deze informatie geeft je direct een voorsprong op eventuele vragen van de beller. - Met één klik op het telefoonnummer in een klantomgeving bel je de klant
Uiterst efficiënt in plaats van het telkens opzoeken van benodigde telefoonnummers van klanten. Dit bespaart vanzelfsprekend veel tijd. - Doorschakelen
Je ziet wie er intern beschikbaar is om telefoontjes te behandelen en schakelt gesprekken door of zet een gesprek in de wacht. Door inkomende belletjes snel en adequaat door te verbinden ben je optimaal bereikbaar voor je klanten. Het geeft tegelijkertijd blijk van professionaliteit naar je klant toe. - Terugbelverzoek
Vanuit het systeem kun je snel een terugbelverzoek naar een beschikbare collega mailen. - Tijdregistratie
De tijd die je hebt besteed aan een klant kan genoteerd worden in de klantgegevens. Vanzelfsprekend belangrijke informatie in meerdere opzichten voor je eigen bedrijfsvoering en die van je klant.
Janet Kruiswijk-Medema - BBAW Bouwmanagement
Je ziet dat BBAW Bouwmanagement met deze geheugensteuntjes en talloze functionaliteiten enorm geholpen is, wat betreft het zo optimaal mogelijk behandelen van alle inkomende en uitgaande belletjes. Uiteraard zijn er nog veel meer specifieke voordelen op te noemen welke toegespitst zijn op de verschillen van desbetreffende CRM-VoIP integraties. De belangrijkste feiten om hier te benoemen zijn, dat het koppelen van je eigen CRM-systeem aan je telefooncentrale zorgt voor meer gestroomlijnde en efficiëntere werkprocessen plus verbeterde klantervaringen.
Benieuwd naar de mogelijkheden van CRM-VoIP integratie voor jouw bedrijf?
Wij hebben al onze koppelingen met een legio aan CRM-systemen gebundeld op een centrale plek genaamd Callvoip Marketplace. Staat jouw pakket er niet bij? Neem contact op voor de mogelijkheden.