Cisco SPA toestel instellen (handmatig)
In deze handleiding kunt u lezen hoe u uw Cisco SPA IP telefoon instelt voor een VoIP-account van de Callvoip telefooncentrale.
- Maak een Simmpl toestelaccount aan
Voordat u de telefoon kunt instellen maakt u op de Simmpl centrale aan:
- een gebruiker (extension)
- een toestel (device) > hier vindt u ook de SIP-username en password
Voor meer informatie, raadpleeg de Simmpl handleidingenbibliotheek. - Sluit de SPA telefoon aan
Sluit de telefoon aan op internet en op netstroom. - Vraag het IP-adres van de telefoon op:
Druk op de toets met het blaadje en vervolgens op de 9 om de netwerkgegevens op te vragen. Type het IP adres in de browser adresbalk in en log in. - Log in en stel de SPA configuratiepagina in
Stel de telefon in met de SIP accountgegevens van de Callvoip centrale. Download de PDF handleiding voor details en schermprints.
Download als PDF
Gerelateerde content
- Yealink T4x/T5x gebruikershandleiding
- FRITZ!Box instellen voor Callvoip
- Yealink handleiding DECT telefoons (o.a. W53, W78 icm W60, W70)
- Gigaset IP DECT instellen (handmatig)
- Gigaset IP DECT instellen (provisioning)
- Yealink T4x/T5x configureren (handmatig)
- Yealink T4x/T5x instellen (provisioning)
- Zoiper softphone
Je vraag niet beantwoord?
Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Bel ons dan tijdens kantoor uren op 050 – 820 00 00, stuur ons een e-mail op callvoip@callvoip.nl of stel jouw vraag via onze chat.
Wil jij dit ook?
Hier beland met een vraag waarop het antwoord lijkt te zijn: “klant worden bij Callvoip”? Dat kan natuurlijk!