Handleiding Web Calls
Handleiding Web Calls | Browser Based Bellen
Web Calls, ofwel Browser based calling is een schitterende nieuwe feature op de Callvoip telefooncentrale, van waarde voor veel klanten, nu en in de toekomst! Met Web Calls kun je bellen en gebeld worden zónder een telefoontoestel of smartphone, het enige dat je nodig hebt is een browser, zoals Google Chrome, die je op elke computer, laptop of tablet tot je beschikking hebt.
Klik hier en bekijk de Webcalls video-tutorial
Dit kun je met Web Calls:
- Bellen en gebeld worden zónder een telefoontoestel of smartphone
- Het enige dat je nodig hebt is een browser, zoals Google Chrome
- Deze heb je op elke computer, laptop of tablet tot je beschikking
- Verder is een headset om te horen en te praten (microfoon) handig
- Heel praktisch is een bluetooth headset die je op je computer of laptop aansluit
Hoe start je met Web Calls?
Heel eenvoudig: op de Callvoip-centrale zet je bij de instellingen van een specifieke gebruiker Web Calls aan. Als de gebruiker inlogt staat er een oranje toetsenbord-icoontje op zijn UC Panel bij. Klik en start met bellen.
NB: zorg dat de computer, laptop of tablet speakers en microfoon heeft, of sluit een (bluetooth) headset aan, anders kun je niet horen en praten.
Handige Call Controls!
Ben je aan het bellen? Tijdens het gesprek beschik je over handige controls zodat Web Calls niet onderdoet voor een normale telefoon.Denk aan:
* Doorverbinden
* In de wacht zetten
* Mute (luidspreker uit)
* Opnemen van gesprekken
* Ophangen
Meer weten? Download de handleiding!
Meer informatie met een aantal schermprints vind je in de handleiding die je hieronder en rechts onder het menu kunt downloaden.
Webcalls Video-tutorial
Gerelateerde content
- Handleiding Whatsapp Business (vast nr)
- Handleiding Operator Console
- Handleiding Bereikbaarheidsmonitor
- Handleiding Conferencing / vergaderen
- Handleiding Filiaalkoppeling
- Handleiding Gespreksopname | Call Recording
- Handleiding Hotdesking / flexwerkplek
- Handleiding Multiple Caller ID
- Handleiding SIP-Trunk
Je vraag niet beantwoord?
Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Bel ons dan tijdens kantoor uren op 050 – 820 00 00, stuur ons een e-mail op callvoip@callvoip.nl of stel jouw vraag via onze chat.
Wil jij dit ook?
Hier beland met een vraag waarop het antwoord lijkt te zijn: “klant worden bij Callvoip”? Dat kan natuurlijk!