Automatische naamherkenning
Nummerherkenning zorgt ervoor dat jouw bedrijfsnaam wordt getoond wanneer je iemand belt, zelfs als je niet in het adresboek van de ontvanger staat. Dit gebeurt automatisch op veel Android- en Google-smartphones, zoals Samsung, waar een [smart]-label in de gesprekslijst kan verschijnen. Hoewel handig, kan automatische naam-herkenning soms verouderde of onjuiste informatie tonen. In sommige gevallen wordt zelfs een SPAM-label aan een nummer gekoppeld, waardoor oproepen mogelijk worden genegeerd. De gegevens komen niet van ons, maar van bronnen zoals het KvK-register. Ervaar je problemen met nummerherkenning? Ontdek hoe je dit kunt aanpassen.

Gidsvermelding indienen
Heb je een nieuw telefoonnummer of heb je een bestaand nummer verhuisd? Dan kun je zelf je nummer aanmelden bij telefoongidsen en -databases. Dit zorgt ervoor dat jouw bedrijfsnaam correct wordt weergegeven bij inkomende oproepen en voorkomt verkeerde of verouderde informatie. Door je gegevens in de juiste databases te registreren, vergroot je de herkenbaarheid van je bedrijf en verminder je de kans op misverstanden. Wil je weten hoe je dit eenvoudig regelt? Volg onze handleiding en zorg ervoor dat jouw nummer correct wordt weergegeven in gidsvermeldingen en naam-herkenningssystemen.
Bekijk onze handleiding
Bekijk onze handleiding

1: KVK-register
Controleer of jouw telefoonnummer correct is gekoppeld aan de naam in het KvK-register. Soms kun je de gegevens aanpassen of een ander nummer kiezen dat beter aansluit bij de inschrijving. Een nieuw nummer aanvragen is eenvoudig en voordelig, waardoor je snel de juiste vermelding kunt regelen.
Meer informatie
Meer informatie
2: Samsung Hiya
Samsung gebruikt de Hiya-service om telefoonnummers te herkennen en een naam te koppelen. Dit systeem informeert gebruikers en markeert soms nummers als ‘Spam’. Wordt jouw bedrijfsnummer onterecht als spam weergegeven of klopt de informatie niet? Dien een ticket in bij Hiya met bewijs dat het nummer van jou is.
Meer informatie
Meer informatie
3: Click to Dial
Stel je eens voor: alles wat met bellen en gebeld worden te maken heeft, vast en mobiel, samen in 1 smartphone. Bellen met vast nummer zonder app, gewoon met je standaard telefoon functie. Kiezen of je vast, mobiel of anoniem uitbelt, mensen in de wacht zetten, doorverbinden. Alles is mogelijk.
Meer informatie
Meer informatie
4: Met jouw CRM
De meest uitgebreide manier van nummerherkenning opbouwen met jouw klanten: koppel jouw CRM aan onze centrale. In onze Marketplace vind je een uitgebreid aanbod aan compatibele CRM-pakketten, dus de kans is groot dat jouw systeem erbij zit. Optimaliseer je telefonie en werk efficiënter met een geïntegreerde oplossing.
Meer informatie
Meer informatie