Yealink HOTLINE instellen (hotel, lift, etc)

Hotline instellen op een Yealink toestel?

Voor hotels, lifttoestellen en een taxilijn bij bv een garderobe kan het handig zijn om
een toestel van een HOTLINE te voorzien:
Zodra je de hoorn opneemt of de speakertoets indrukt wordt gelijk dit nummer gebeld.



Hotline instellen op een Yealink toestel:


Op een Yealink telefoontoestel stel je dit zo in:

  1. klik op de OK toets van het toestel en log in op de webinterface
  2. Ga naar menu Features à kies links submenu General Information
  3. Bij HOTLINE: vul het telefoonnummer in dat gebeld moet worden (bv taxi of receptie
  4. TIP: je kunt ook het nummer van een belplan gebruiken waarin je de juiste belroute zet
  5. Sla de wijzigingen op en test




Meer weten? Download de handleiding!


Meer informatie met een aantal schermprints vind je in de handleiding die je hieronder en rechts onder het menu kunt downloaden. En zie ook onze Callvoip Casts.


Download Handleiding

Je vraag niet beantwoord?

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Bel ons dan tijdens kantoor uren op 050 – 820 00 00, stuur ons een e-mail op callvoip@callvoip.nl of stel jouw vraag via onze chat.

Wil jij dit ook?

Hier beland met een vraag waarop het antwoord lijkt te zijn: “klant worden bij Callvoip”? Dat kan natuurlijk!

Klant worden

Waarmee kunnen we je helpen?

{{ posts.title | markdownify }}

Zoekresultaten voor {{ searchQuery }}

{{ posts.title | markdownify }}
Geen resultaten, probeer een andere zoekterm