Callvoip Business ADSL instellen

Algemeen

De Callvoip Business ADSL-internetverbindingen zijn meestel van het type PPPoE en er kunnen per type apparaat verschillen zijn in de beste instellingswijze.


Encapsulatie
PPPoE (FRITZ!Box)
PPPoA (Draytek)
VPI
0
VCI
35
Username | Password
callvoip | callvoip
DNS-server 1
62.212.131.101
DNS-server 2
62.212.131.130
SMTP-server
smtp.ipcentraal.nl


Draytek

Log in en ga naar WAN > General Setup. Kies WAN1 (=xDSL interface) en stel deze in zoals hieronder aangegeven:

Klik op [OK] om de instellingen op te slaan.

Ga vervolgens naar menu WAN > Internet Access. Selecteer bij [WAN1] als Access Mode: PPPoE / PPPoA en klik op [Details Page].

De detailpagina van WAN1 komt naar voren. Vul die in zoals hieronder aangegeven.

Klik vervolgens op [OK] om de instellingen op te slaan. Wacht nu ca. 5 minuten en kijk of u internetverbinding heeft. Zo niet, check de bekabeling en doe de draytek eens uit. Wacht ca. 15 sec. en doe de Draytek dan weer aan. Komt de verbinding niet op, neem dan contact op met Callvoip voor verdere assistentie.

Je vraag niet beantwoord?

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Bel ons dan tijdens kantoor uren op 050 – 820 00 00, stuur ons een e-mail op callvoip@callvoip.nl of stel jouw vraag via onze chat.

Wil jij dit ook?

Hier beland met een vraag waarop het antwoord lijkt te zijn: “klant worden bij Callvoip”? Dat kan natuurlijk!

Klant worden

Waarmee kunnen we je helpen?

{{ posts.title | markdownify }}

Zoekresultaten voor {{ searchQuery }}

{{ posts.title | markdownify }}
Geen resultaten, probeer een andere zoekterm