Handleiding Email-app
Plaats de email-app in de belroute; deze zorgt ervoor dat u een emailnotificatie ontvangt op één of meer emailadressen van een gesprek dat op die plek in de belroute langskomt. Zo hoeft u geen gesprek meer te missen en kunt u waarborgen dat elk belangrijk gesprek wordt opgemerkt. De emailnotificatie is een kort bericht met de datum, tijd, nummer van de beller en in welk belplan het gesprek is langsgekomen.
Toepassingsvoorbeelden:
- Notificatie van alle gesprekken - Plaats de email app aan het begin van uw belplan zodat u van elk telefoontje een emailnotificatie ontvangt.
- Notificatie van gemiste gesprekken - Plaats de app aan het eind zodat u weet welke gesprekken er niet zijn aangenomen.
- Zicht op hoeveel mensen bellen (vlak) na werktijd – Stel, u bent telefonisch bereikbaar tot 17 uur en heeft geen voicemail. De email-app maakt snel inzichtelijk of klanten u na werktijd nog proberen te bereiken.
- Weet wie belt en geen voicemail inspreekt – het kan handig zijn om te weten dat iemand gebeld heeft, ook als zij de voicemail niet inspreken. Niemand verwacht dat u terugbelt, dat kan fijn zijn ten opzichte van voicemail waar de bal wel bij u ligt.
- Bied de klant de mogelijkheid om teruggebeld te worden - Ervaart u momenten van grote telefonische drukte? Voeg dan snel een keuzemenu toe (bv. via de omleidings-app) en biedt de beller die lang moet wachten een keuze-optie om te wachten of teruggebeld te worden. Als de piek weer voorbij is vindt u in uw emailbox een lijst met klanten die teruggebeld kunnen worden.
- Emailnotificatie als backup voor telefoonverkeer – de emailnotificatie is ideaal als backup, bv. als internet niet werkt, de telefoon weigert of als een spoednummer op lastig tijdstip niet op tijd kan worden aangenomen.
De email-app gebruiken:
- Sleep de email app in de belroute.
- Noteer één of meer emailadressen. U scheidt de emailadressen door een komma.
- Sla op en test!
Gerelateerde content
Je vraag niet beantwoord?
Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Bel ons dan tijdens kantoor uren op 050 – 820 00 00, stuur ons een e-mail op callvoip@callvoip.nl of stel jouw vraag via onze chat.
Wil jij dit ook?
Hier beland met een vraag waarop het antwoord lijkt te zijn: “klant worden bij Callvoip”? Dat kan natuurlijk!