Telefonie voor Advocaten
Met de slimme tools van Callvoip hoef je als Advocaat maar met één ding bezig te zijn; je vak. Onze cloud-oplossing en toegewijd support team doet de rest.
En met de integratie van jouw CRM software (bijvoorbeeld Basenet en Urios) geef je de client net dat beetje extra. Jouw voordeel: direct alle gegevens van jouw client in beeld.
Bereken jouw kosten
Altijd bereikbaar
Lees meer over bereikbaarheid
Koppel jouw eigen CRM Software
Alle bekende CRM paketten voor de advocatuur ondersteunen we. Denk dan aan BaseNet, DLex Wolter Kluwer en Urios. Heb je een andere CRM pakket, neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.
Lees meer over integratie
Faxbox
Meer informatie
Handig voor jou als advocaat
Het hart van jouw telefonie is onze online centrale. En die kan een aantal erg handige zaken voor elke advocaat. Denk hierbij aan een geavanceerde wachtrij voor de piekmomenten. Of de mogelijkheid om voor elke gelegenheid je eigen teksten in te spreken. Meer weten over de vele functionaliteiten? Neem contact met ons op, we vertellen je er alles over!
Integratie
Het met elkaar koppelen van de systemen waarmee je werkt kan veel tijdswinst opleveren. Daarom hebben wij een standaard Chrome integratie en kunnen ook nog eens koppelen met lange lijst pakketten, zoals bekende advocaattsoftwaresystemen als DLex Wolters Kluwer & Urios.
Lees meer
Wachtrij
Vang de drukke piekmomenten van bellers gemakkelijk op met onze geavanceerde wachtrij. Bellers worden opgevangen in de wachtrij met muziek en horen steeds hoeveel wachtenden nog voor ze zijn. Dit zorgt voor effectiviteit op een druk nummer.
Lees meer
Keuzemenu
Met een keuzemenu breng je jouw klanten voor je ze aan de lijn hebt al bij de juiste persoon. Door het slim inrichten van een keuzemenu zorg je voor een efficiënte en klantvriendelijke afhandeling van alle inkomende telefoongesprekken.
Lees meer
Slimme schakelaars
De lichtknopjes van onze centrale: zet met 1 druk op de knop een afslag in jouw belroute aan of weer uit. Bijvoorbeeld een doorschakeling naar je mobiel. Of een storingsbandje. En dat dus ook ook met je mobiel, of je toestel op je bureau. Handig!
Lees meer
Spreek je eigen teksten in
Met zelf ingesproken welkomsteksten, voicemails en keuzemenu’s geef je een persoonlijke teint aan jouw telefonie. Bovendien komt het professioneel over als je je eigen ‘stem’ laat horen in alle aspecten van de telefoonervaring van jouw patienten. Met onze dienst is het zelf inspreken zo geregeld!
Lees meer
Mis je iets?
We noemen er 5, maar er zijn meer functionaliteiten natuurlijk. We bellen je om samen jouw eigen centrale in te richten, zodat je een vliegende start kunt maken. Weten wat er nog meer mogelijk is?
Check het overzicht
Bereken je eigen kosten