ICT
Als aanbieder van ICT diensten (waaronder telefonie) is het belangrijk dat je goed bereikbaar bent voor je klanten. Daarnaast is het zeer belangrijk om zelf alle ins and outs te kennen van de telefonieoplossing.
Situatiebeschrijving
Als aanbieder van ICT diensten merk je dat een snelle en goede bereikbaarheid en een professionele telefonieoplossing steeds belangrijk wordt bij jouw klanten.
De oplossing van Callvoip
Dankzij de professionele functionaliteiten van de online telefooncentrale van Callvoip ben je beter bereikbaar. De volgende functionaliteiten zijn ingezet:
Operator Console
Veel gesprekken komen binnen via de receptietoestellen. De wens is er om vanaf het computerbeeldscherm snel en eenvoudig te zien wie er in gesprek is en wie beschikbaar. Dit kan met het Operator Console. Ook kun je gesprekken doorverbinden en statistieken bekijken.
Bereikbaarheidsmonitor
Als wederverkoper van telefonieoplossingen is het zeer belangrijk dat men bereikbaar is en blijft. Om dit te monitoren wordt gebruik gemaakt van de gratis bereikbaarheidsmonitor. Belangrijke indicatoren die zichtbaar zijn:
1. alle gesprekken per uur, dag, week; totaal en per nummer
2. aandeel beantwoorde gesprekken, totaal en als percentage
3. totale gesprekstijd en gemiddelde gesprekstijd per uur, dag, week
4. uw piekuur en piekdag: het drukste uur per dag, en piekdag per week
Vamos
Klanten kunnen een onderhoudscontract afsluiten voor betere support. Elke monteur heeft zijn/haar eigen klanten door wie ze gebeld worden, daarnaast zijn de monteurs vaak onderweg. De oplossing die hier het best bij past is de Vast-Mobiel Integratie.