Webshop
Als webshop is het belangrijk dat u goed bereikbaar bent voor uw klanten. Binnen werktijd moeten de toestellen rinkelen en moet op drukke momenten de beller worden opgevangen. Buiten werktijd moet de beller de melding krijgen dat er niemand beschikbaar is.
Situatiebeschrijving
De webshop merkt dat op de dag zelf niet in te schatten is wat de drukke momenten zijn. Wel ervaart men dat op deze drukke momenten het lastig is om alle belletjes op te vangen. Ook wil men graag professioneler overkomen door de beller keuzes te geven met de reden waarvoor men belt.
De oplossing van Callvoip
Dankzij de professionele functionaliteiten van de online telefooncentrale van Callvoip oogt webshop professioneler en kan men efficiënter werken. De volgende functionaliteiten zijn ingezet:
Keuzemenu
Om meer professionaliteit uit te stralen komt de beller, binnen werktijd, in een keuzemenu terecht. Hier kan de beller aangeven of men belt voor productinformatie, bestelling of retouren.
Wachtrij
Welke keuze de beller ook maakt, de beller komt altijd in dezelfde wachtrij terecht. Hierin staan alle toestellen en het toestel dat het langst geen gesprek heeft gehad, daar wordt het gesprek als eerste op aangeboden.
Prefix
Via een prefix weten de toestellen welke keuze de beller heeft gemaakt. Zo kan de desbetreffende medewerker zijn gesprek correct beginnen.