Nooit onbereikbaar

De kogel is door de kerk, je gaat overstappen. Maar wat nu? Hoe zou het eruit zien als je naar Callvoip overstapt?

Het eerste wat je moet weten, als we het je nog niet verteld hebben: er is geen enkel moment dat je niet bereikbaar bent! Het porteren van een nummer doen wij helemaal zelf met 1 druk op de knop. Die knop drukken we natuurlijk niet in als we niet zeker weten dat jouw nieuwe dienst helemaal klaar voor de start staat. We kiezen nadat jouw oude provider groen licht heeft gegeven in samenspraak met jou het perfecte moment.

Alles over overstappen lees je op deze pagina. Van de vaste stappen tot de toestellen. En een klein schot voor de boeg: het is allemaal zo geregeld!

JA, vertel mij meer!



Je gaat akkoord met het eenmalig contact opnemen ten behoeve van een passend aanbod.

De vaste stappen

Iedere situatie is anders, maar er zijn toch wat vaste stappen die elke overstap doorloopt.

De afspraken

De aftrap van alle samenwerkingen zijn goede afspraken. Samen met jou stemmen we af wat jouw wensen zijn en wat wij daar voor prachtige oplossingen voor hebben. We vullen samen het aanvraagformulier in en kunnen zonder onduidelijkheid het proces in.

De inrichting van jouw telefonie

Hier komt onze specialiteit om de hoek kijken. Wij vinden het namelijk het allerbelangrijkst dat we jou persoonlijk helpen om alle mogelijkheden van onze centrale te benutten.

Dus niet: hier is je login en een linkje naar een handleiding en succes ermee! Nee, we nemen je aan de hand en met jouw kennis van je bedrijf en onze kennis van telefonie maken we het best mogelijke belplan met alles erop en eraan.

We nemen de tijd, zorgen dat alle toestellen klaar zijn voor hun taak binnen onze omgeving en drukken op de Grote Porteer Knop wanneer alles klaar staat.

Het verhuizen van het nummer: de portering

We vragen aan de hand van jouw gegevens aan jouw huidige provider of we jouw nummer(s) mogen verhuizen. Bij groen licht krijgen wij in feite vrij baan om dit op een door ons gekozen moment te doen. Dit loopt dus parallel aan de inrichting van onze centrale.

Doe het lekker zelf

Wij denken dat onze centrale best wel gebruiksvriendelijk is. Zo gebruiksvriendelijk zelfs dat je helemaal geen telefonie expert hoeft te zijn om bepaalde dingen gewoon zelf te doen. Zeker wanneer we daar bij jouw inrichting rekening mee houden. We denken graag mee! En heb je daar geen zin in of tijd voor? Doen wij het, hoor. ;-)

Zo! Klaar!

Nou nee. We laten je niet aan je lot over nu alles in de steigers staat. We checken nog even bij je in na de eerste gebruiksperiode om te kijken of we alles goed hebben ingericht of dat er door de eerste ervaringen aanpassingen nodig zijn. En als je zelf vragen hebt, zitten we aan de andere kant van jouw nieuwe lijn te wachten om jou te helpen.

Het is allemaal zo geregeld

Misschien twijfel je aan een overstap omdat je bang bent je veel werk op de hals te halen. Niet gevreesd, het overstappen kan allemaal supersnel gaan. Het gedeelte wat wij organiseren kan in 1 dag rond zijn. We verwerken je aanvraag, maken jouw omgeving aan en vullen deze in samenspraak. Als de oude provider meteen akkoord geeft op de verhuizing van het nummer kunnen we dat aansluitend overzetten.

Even bellen?
Het is allemaal zo geregeld

Kant en klare toestellen

Heb je ook toestellen bij ons aangeschaft? Dan stellen we die helemaal in voor ze jouw kant op komen. Bij aankomst maak je de doos open, doet de stekkers erin en de toestellen en voorinstellingen doen de rest.

Heb je bestaande toestellen die geschikt zijn voor VoIP? We kunnen je vaak assisteren om deze ook geschikt te maken voor onze dienst.

Alles over toestelconfiguratie