Ik zou wel een kopje thee willen drinken met Marieke



Bij Kapsalon Tenzin in Groningen is harmonie, rust en sfeer de sleutel tot succes. Onlangs spraken we met Nynke, eigenaresse van de salon, over hun overstap van KPN naar Callvoip. Ze vertelde hoe die overgang is verlopen en wat hen heeft overtuigd om voor Callvoip te kiezen.

Waarom overstappen?
Nynke begint haar verhaal met een duidelijke reden: ze wilden van KPN af. “We werden vaak lastiggevallen met aanbiedingen waar we totaal geen behoefte aan hadden, zoals voor televisie en internet. Het voelde alsof we betaalden voor diensten die we niet nodig hadden,” legt ze uit. Toen ze besloten te verhuizen, was het tijd voor een frisse start. “We wilden alles slanker en makkelijker maken, en de aansluiting van KPN paste daar niet bij.” Het advies van hun verhuurder gaf de doorslag: hij had goede ervaringen met Callvoip en raadde het hen aan. Nynke had zelf ook al wat onderzoek gedaan, maar het positieve advies van hun verhuurder (en ook omdat Callvoip ook in Groningen zit) maakte de keuze uiteindelijk makkelijk.

De doorslaggevende functies
Tijdens de implementatie ontdekte Nynke dat Callvoip veel meer te bieden had dan ze oorspronkelijk dachten. “Mijn man, die meer van de techniek is, heeft de implementatie gedaan. We kwamen erachter dat er zoveel handige technische snufjes mogelijk zijn, hij werd er helemaal enthousiast van. Denk aan openingstijden die je heel makkelijk kunt aanpassen, gewoon vanaf de bank. Je hoeft niet constant achter de instellingen aan, alles kan simpel en efficiënt geregeld worden”.

Voor Nynke draait het om gemak en eenvoud. Ze hoefde eigenlijk alleen maar een goed werkende telefoon, maar het feit dat Callvoip zoveel meer te bieden had, was een fijne bijkomstigheid. “Zo min mogelijk veranderingen en dingen die je moet bijhouden, dat is wat we wilden. En Callvoip maakt dat mogelijk.”

De helpdesk: een warm bad
Wat Nynke vooral waardeert aan Callvoip is de klantvriendelijkheid. “De helpdesk is ongelooflijk. Supervriendelijk en ze denken echt met je mee. Soms heb je bijna het gevoel dat je samen een kopje thee zou willen drinken,” lacht ze. “Het is fijn om te weten dat als er iets is, we ze gewoon kunnen bellen. Dat geeft rust en vertrouwen.”

Tot slot
Nynke is enorm tevreden met de overstap naar Callvoip. “Voor mij is het belangrijkste dat de telefoon het gewoon doet, maar het is mooi meegenomen dat er nog zoveel meer kan,” zegt ze tevreden. Kapperszaak Tenzin heeft door de overstap niet alleen een slimmere en efficiëntere oplossing gevonden, maar ook een partner die met hen meedenkt en altijd klaarstaat.

Voor ondernemers zoals Nynke biedt Callvoip niet alleen technische oplossingen, maar vooral ook rust en gemak in de dagelijkse bedrijfsvoering. Een geslaagde overstap, als je het haar vraagt.


Wil jij ook een geslaagde overstap?

Laat je gegevens achter, dan bellen wij je om meer informatie te geven.
Of bel ons nu meteen: 050 - 820 00 00. Wij maken altijd tijd voor je!