Van Vaste Toestellen naar Flexibele Oplossingen: De ervaringen van UW-S



Tijdens een gesprek met Krijn, een tevreden klant van ons, bespraken we zijn overstap naar Callvoip. Krijn deelde zijn reis van traditionele vaste toestellen naar de moderne en flexibele wereld van VoIP, waarbij Callvoip een sleutelrol speelde. Hier is een samenvatting van zijn ervaringen en inzichten.

De Start van de zoektocht
Krijn kwam op het spoor van Callvoip via een e-mail van een bestaande klant, die fungeerde als een soort referentie. Een snelle zoektocht op Google leidde hem naar de Callvoip-website. “Dit zou wel eens precies kunnen passen,” dacht hij toen hij de mogelijkheden zag. Zijn organisatie had voorheen vaste toestellen, maar dat voelde niet meer van deze tijd. Er moest een locatie onafhankelijke oplossing komen, en zo begon de zoektocht naar iets beters.

De doorslaggevende argumenten
Voor Krijn waren de belangrijkste argumenten om voor Callvoip te kiezen de kwaliteit en de locatie onafhankelijkheid van de service. Daarnaast waren er nog bijkomende voordelen: de klantvriendelijke benadering en de verbeterde communicatie met klanten. “Het belmenu was een grote plus,” aldus Krijn. “Het menu is flexibeler. Bij onze vorige provider konden we wel een menu indienen, maar dat werkte via een script, wat gebouwd moest worden door een developer.” Bij Callvoip kon iedereen het telefoniebeheer eenvoudig oppakken. De oplossing was laagdrempelig en flexibel, precies wat zijn organisatie nodig had.

De betrouwbaarheid van de helpdesk
Een ander punt voor Krijn was de helpdesk van Callvoip, met name de ondersteuning van Marieke. “Marieke is heel toegewijd en heeft veel kennis,” vertelde Krijn. “Ze heeft ons geholpen de hele opzet snel en efficiënt te begrijpen en in te richten. Hoewel het in het begin veel informatie was, zorgde Marieke ervoor dat alles soepel verliep.” Met behulp van een developer, die de systemen snel doorhad, werd de implementatie van Callvoip eenvoudig gemaakt. Onze klanten hebben veel non-desk personeel. Het belmenu helpt hen hun vraag beter bij ons neer te leggen. Een goed geoptimaliseerde routing maakte het werk veel eenvoudiger.

Continuïteit en professionaliteit
Krijn merkte op dat de software van Callvoip heel soepel werkt. Zijn organisatie bekijkt zelfs verdere mogelijkheden, zoals koppelingen, omdat ze hun eigen developers hebben. Een extra voordeel dat hij noemde, was dat het altijd weergeven van een 023-nummer, ongeacht de locatie, hun kleine organisatie een professionele uitstraling gaf.

In conclusie heeft de overstap naar Callvoip Krijn’s organisatie geholpen om niet alleen de kwaliteit en betrouwbaarheid van hun communicatie te verbeteren, maar ook hun professionaliteit te vergroten.

Voor meer informatie over UW-S verwijzen we graag naar de website: https://www.uw-s.nl/


Meer weten over de mogelijkheden?

Laat je gegevens achter, dan bellen wij je om meer informatie te geven.
Of bel ons nu meteen: 050 - 820 00 00. Wij maken altijd tijd voor je!