Bereikbaarheidsmonitor
Wat toont de bereikbaarheidsmonitor?
• Hoe bereikbaar is uw organisatie?
• Wat is het drukste uur en de drukste dag qua telefonie?
• Hoe is de telefoondrukte verdeeld over uren en dagen?
• Welk nummer wordt het meest gebeld?
Belangrijke vragen om de telefonische performance van uw organisatie in kaart te brengen.
Hoe werkt het?
Bereikbaarheidsmonitor, wat monitort het precies?
Gespreksduur: het dashboard toont de gemiddelde duur van gesprekken in de gewenste periode (uur, dag, week) en toont bovendien de totale gespreksduur per uur, dag en week en berekent ook de gemiddelde gespreksduur. Waardevolle stuurinformatie voor het management!
Piekuur / piekdag: de managementbalk aan de rechterzijde van het dashboard toont u op welk uur van de dag cq. op welke dag van de week er de meeste telefoondrukte is. Een simpel feit, maar toch waardevol te weten en ook hoe dit zich ontwikkelt in uw activiteitenseizoenen.
Wat zijn de voordelen?
Inzicht
U krijgt een duidelijk beeld van uw inkomende telefonie.
Beter bereikbaar
Door de inzichten verbetert u uw inkomende telefonie.
Gratis
Professionele functionaliteit, gratis voor onze klanten.
Wat kost het?
Niets! De Bereikbaarheidsmonitor maakt gratis deel uit van de Callvoip-telefooncentrale. Geen meerkosten, in één oogopslag zicht op uw bereikbaarheid!