Call Pickup
De Callvoip telefooncentrale is uitgerust met de mogelijkheid om een gesprek, dat op een ander toestel rinkelt, op uw toestel aan te nemen door een code in te toetsen of deze code onder een sneltoets te programmeren. Deze feature wordt Call Pickup genoemd. Het is mogelijk om de Call Pickup te gebruiken voor één toestel (waarnemen van een collega of manager), een groep van toestellen (bv. overnemen van een gesprek in het salesteam) of voor de hele organisatie.
Bereken je kosten
Call Pickup in 3 soorten:
1. Toestel: Neem telefoontjes over van een specifiek toestel.
2. Groep: Neem telefoontjes over van een groep (bv team of afdeling).
3. Universeel: Neem elk inkomend telefoontje op uw toestel aan.
Hoe werkt het?
2. Groep: Neem telefoontjes over van een groep (bv team of afdeling).
3. Universeel: Neem elk inkomend telefoontje op uw toestel aan.
Hoe werkt het?