Gespreksopname | Call Recording
Met gespreksopname kun je telefoongesprekken opnemen, terugluisteren en bewaren. Oók gesprekken die je via de Smartphone maakt (Qaller of Vamos). De gespreksopnamefunctie kun je zelf per gebruiker in- en uitschakelen. Kies zelf of je alle gesprekken opneemt, of zet recording tijdens een gesprek aan. Opgenomen telefoongesprekken kun je beluisteren en gemakkelijk downloaden op de telefooncentrale.
Bereken je kosten
Waarom gespreksopname?
Soms blijken telefoongesprekken achteraf van groot belang te zijn geweest. Voor training, maar vaker nog over gedane mondelinge uitspraken en afspraken en toezeggingen. Is het niet ideaal als je de zekerheid hebt dat dit gesprek is terug te luisteren? Callvoip biedt gespreksopname met één druk op de knop: zet opname aan, bepaal het aantal bewaar-dagen (30, 180 of 365), en klaar. Gesprekken worden opgenomen, je kunt ze terugluisteren en downloaden.
De voordelen:
Training: instrument om jouw team goed op te leiden
Bevestiging : zekerheid over uitspraken en afspraken
Wettelijke verplichting: bv vanuit de MiFID II regulering
Klanttevredenheid: verifieer dat jouw klanten tevreden zijn!
Bulk Download: in één keer al je recordings downloaden van een dag, week of maand
Bulk download
Bij een bewaartijd van 180 of 365 dagen kun je opgenomen gesprekken als batch per maand voor de hele organisatie downloaden.
Hoe werkt het?
De voordelen:
Training: instrument om jouw team goed op te leiden
Bevestiging : zekerheid over uitspraken en afspraken
Wettelijke verplichting: bv vanuit de MiFID II regulering
Klanttevredenheid: verifieer dat jouw klanten tevreden zijn!
Bulk Download: in één keer al je recordings downloaden van een dag, week of maand
Bulk download
Bij een bewaartijd van 180 of 365 dagen kun je opgenomen gesprekken als batch per maand voor de hele organisatie downloaden.
Hoe werkt het?