Keuzemenu (IVR)
Met een keuzemenu begeleidt u de bellers direct naar de juiste medewerker of afdeling. Professioneel, plezierig voor uw klant, efficiënt (door minder doorverbinden) en kortere gesprekken. Ook straalt u met een keuzemenu professionaliteit uit.
Bereken je kosten
Waarom een keuzemenu?
Een telefonisch keuzemenu of IVR (Interactive Voice Respons systeem) geeft bellers een keuzemogelijkheid om gelijk naar de juiste afdeling/medewerker te gaan. Dit geeft een professionele indruk aan de beller. Bellers krijgen direct de juiste afdeling aan de lijn en waarderen dat. De telefoontijd is korter en er wordt minder doorverbonden: dit verhoogt de efficiëntie.
U kunt de beller gelijk doorsturen naar een keuzemenu of als er niet wordt aangenomen. U heeft dit allemaal zelf in de hand. In een keuzemenu kunt u ook verschillende submenu’s toevoegen.Hiermee creëert uw meer keuzemogelijkheden. Handig als een afdeling meer collega’s omvat of als een een keuzemenu wenst met meerdere meldteksten die antwoord geven op vragen.
U kunt de beller gelijk doorsturen naar een keuzemenu of als er niet wordt aangenomen. U heeft dit allemaal zelf in de hand. In een keuzemenu kunt u ook verschillende submenu’s toevoegen.Hiermee creëert uw meer keuzemogelijkheden. Handig als een afdeling meer collega’s omvat of als een een keuzemenu wenst met meerdere meldteksten die antwoord geven op vragen.