Voorwaarde (Filter)
Met de ‘voorwaarde-app’ kunt u gesprekken filteren. Door (delen van) het nummer te noteren kunt u aangeven hoe de telefooncentrale dit belletje afhandelt. Wordt u bijvoorbeeld lastig gevallen door een nummer? Vult dit nummer in als voorwaarde, met daarachter direct een voicemailbox.
Bereken je kosten
Waarom voorwaarden/filters?
Er zijn meerdere mogelijkheden om de voorwaarde-app te gebruiken in uw belplan. Hieronder enkele voorbeelden:
* Maak onderscheid tussen interne van externe gesprekken en geef deze een andere route of prefix.
* Laat gesprekken van een specifiek nummer (bv leverancier) direct doorverbinden.
* Laat gesprekken van een klant met premium support buiten werktijd doorverbinden naar een supportmedewerker (‘slagboom’).
* Filter gesprekken van ongewenste of anonieme bellers en stuur deze naar de voicemail.
* Verbind gesprekken uit een netnummergebied meteen door naar de juiste vestiging.
* Filter gesprekken uit het buitenland en voorzie deze van een prefix (bv: Duitsland).
* Herken mobiele gesprekken en laat deze eerst naar een wachtrij gaan en daarna naar een bepaalde afdeling.
Hoe werkt het?
* Maak onderscheid tussen interne van externe gesprekken en geef deze een andere route of prefix.
* Laat gesprekken van een specifiek nummer (bv leverancier) direct doorverbinden.
* Laat gesprekken van een klant met premium support buiten werktijd doorverbinden naar een supportmedewerker (‘slagboom’).
* Filter gesprekken van ongewenste of anonieme bellers en stuur deze naar de voicemail.
* Verbind gesprekken uit een netnummergebied meteen door naar de juiste vestiging.
* Filter gesprekken uit het buitenland en voorzie deze van een prefix (bv: Duitsland).
* Herken mobiele gesprekken en laat deze eerst naar een wachtrij gaan en daarna naar een bepaalde afdeling.
Hoe werkt het?