Voorwaarde (Filter)
Met de ‘voorwaarde-app’ kunt u gesprekken filteren. Door (delen van) het nummer te noteren kunt u aangeven hoe de telefooncentrale dit belletje afhandelt. Wordt u bijvoorbeeld lastig gevallen door een nummer? Vult dit nummer in als voorwaarde, met daarachter direct een voicemailbox.
Bereken je kosten
Waarom voorwaarden/filters?
Er zijn meerdere mogelijkheden om de voorwaarde-app te gebruiken in uw belplan. Hieronder enkele voorbeelden:
* Maak onderscheid tussen interne van externe gesprekken en geef deze een andere route of prefix.
* Laat gesprekken van een specifiek nummer (bv leverancier) direct doorverbinden.
* Laat gesprekken van een klant met premium support buiten werktijd doorverbinden naar een supportmedewerker (‘slagboom’).
* Filter gesprekken van ongewenste of anonieme bellers en stuur deze naar de voicemail.
* Verbind gesprekken uit een netnummergebied meteen door naar de juiste vestiging.
* Filter gesprekken uit het buitenland en voorzie deze van een prefix (bv: Duitsland).
* Herken mobiele gesprekken en laat deze eerst naar een wachtrij gaan en daarna naar een bepaalde afdeling.
Hoe werkt het?
* Maak onderscheid tussen interne van externe gesprekken en geef deze een andere route of prefix.
* Laat gesprekken van een specifiek nummer (bv leverancier) direct doorverbinden.
* Laat gesprekken van een klant met premium support buiten werktijd doorverbinden naar een supportmedewerker (‘slagboom’).
* Filter gesprekken van ongewenste of anonieme bellers en stuur deze naar de voicemail.
* Verbind gesprekken uit een netnummergebied meteen door naar de juiste vestiging.
* Filter gesprekken uit het buitenland en voorzie deze van een prefix (bv: Duitsland).
* Herken mobiele gesprekken en laat deze eerst naar een wachtrij gaan en daarna naar een bepaalde afdeling.
Hoe werkt het?
![Waarom voorwaarden/filters?](https://res.cloudinary.com/callvoip/image/upload/c_scale,f_auto,q_auto//v1572861318/Untitled-7_jvkc1l.png)
Bereikbaar met de technologie van Callvoip
![Client](https://res.cloudinary.com/callvoip/image/upload/w_auto,dpr_auto//v1566283548/bynder_xd4ca9.png)
![Client](https://res.cloudinary.com/callvoip/image/upload/w_auto,dpr_auto//v1565962446/urban-arrow_fj1ljx.png)
![Client](https://res.cloudinary.com/callvoip/image/upload/w_auto,dpr_auto//v1565962720/logo-groningse-panden_mi0j0p.png)
![Client](https://res.cloudinary.com/callvoip/image/upload/w_auto,dpr_auto//v1565962958/finest_wmun3z.png)
![Client](https://res.cloudinary.com/callvoip/image/upload/w_auto,dpr_auto//v1565963090/solbeach_f81ua4.png)
![Client](https://res.cloudinary.com/callvoip/image/upload/w_auto,dpr_auto//v1638180320/petities_ct09g7.png)