Wachtrij (Queue)
Heeft u veel inkomend verkeer of wenst u een professionele uitstraling? Met een wachtrij kunt alle bellers beantwoorden en te woord staan. De beller wordt bijvoorbeeld begroet met een meldtekst en vervolgens in de wacht gezet. Tijdens deze wachtperiode hoort de beller een toon of wachtmuziek totdat hij/zij zelf aan de beurt is.
Bepaal zelf de rinkelvolgorde en wachtmuziek. Voeg externe nummers toe en bekijk de statistieken. Met de Simmpl telefooncentrale is een wachtrij slechts enkele klikken werk.
Bereken je kosten
Bepaal zelf de rinkelvolgorde en wachtmuziek. Voeg externe nummers toe en bekijk de statistieken. Met de Simmpl telefooncentrale is een wachtrij slechts enkele klikken werk.
Callvoip Cast
Waarom een wachtrij?
Op momenten van drukte is het handig als de telefooncentrale zelf het gesprek kan aannemen. Een wachtrij (ook wel Queue genoemd) biedt deze mogelijkheid. U begroet de beller met een zelf te plaatsen welkomsttekst gevolgd door wachtmuziek. Komt er een medewerker (queue agent) vrij, dan wordt het gesprek doorverbonden. U stelt zelf in hoe lang de beller maximaal wacht. Mocht het bijvoorbeeld te lang duren, dan kunt u de beller doorschakelen naar een volgende stap in uw belplan (bijv. voicemailbox).
Dankzij de de geavanceerde wachtrij statistieken ziet u snel wanneer u de meeste belletjes krijgt en hoe lang de beller gemiddeld in de wacht staat. Met deze gegevens kunt u uw wachtrij en/of belroute optimaliseren.
Hoe werkt het?
Dankzij de de geavanceerde wachtrij statistieken ziet u snel wanneer u de meeste belletjes krijgt en hoe lang de beller gemiddeld in de wacht staat. Met deze gegevens kunt u uw wachtrij en/of belroute optimaliseren.
Hoe werkt het?