Koppel Callvoip met je CRM!
Zeker weten: na één dag wil je niet meer zonder!
Wat is er nodig en welke applicaties kun je koppelen?
Voor VoIP CTI heb je nodig:
• de Callvoip telefooncentrale
• één of meer computers in je netwerk
• jouw CRM-pakket, bv Realworks, Exquise, Bytegear, Afas, Pipedrive, Simplicate, etc.
Voor veel pakketten is de installatie eenvoudig, en wij doen het werk. We installeren de software om de koppeling in te stellen. Zo profiteer jij snel van de voordelen!
Benieuwd of de telefooncentrale gekoppeld kan worden met jouw pakket? Bekijk alle mogelijkhedenin onze CRM Integratie Marketplace! Hoe werkt het?
Vergelijking met andere integratie
Je weet het: we houden het graag Simmpl! En daarom ontwikkelden we een koppeling die een basisintegratie biedt: een app voor de Chrome Browser met een Click-to-Dial, een gesprekslog en een bedrijfstelefoonboek. Deze app is voor jou als Callvoip-klant kostenloos.
Wil je meer? Dan is er VoIP CTI: een kant-en-klare koppelingsmogelijkheid met een ruime keuze aan CRM- en ERP-pakketten. Deze biedt je een specifiekere koppeling dan de click-to-dial.
Wil je nóg meer? De Realtime API van de Callvoip-centrale maakt het mogelijk om een eigen maatwerkkoppeling te laten ontwikkelen. Desgewenst brengen wij je in contact met deskundige programmeurs die de kunst van programmeren verstaan én de Callvoip API kennen.
Klaar om te koppelen?
De voordelen op een rij
Naast dat VoIP CTI een uitgebreide koppeling biedt, biedt het ook de volgende voordelen:
Efficiënt
Zet heel eenvoudig een gesprek op door op het nummer te klikken.
Klantvriendelijk
U weet wie u aan de lijn heeft en u kunt de klant snel en efficiënt helpen.
Werknemerstevredenheid
Het werk wordt gemakkelijker, geen verkeerde nummers meer!
Abonnementskosten van VoIP CTI
Koppel de Callvoip-centrale met je CRM-pakket
Je betaalt eenmalig als organisatie voor de koppeling. Maandelijks betaal je per gebruiker die gebruik maakt van VoIP CTI.
Bereken het zelf