Operator Console
Wat is het?
- Realtime gespreksverkeer (huidige gesprekken)
- Actuele toestelstatus: idle ringing busy
- OnScreen aannemen, doorverbinden, call pickup
- Geavanceerde wachtrij-acties (o.a. meeluisteren, influisteren. inbreken)
- Realtime wachtrij-statistieken
Hoe werkt het?
Wat kunt je met de Operator Bedienpost?
Het Operator Bedienpost geeft een duidelijk overzicht van wat er gebeurt in de organisatie.
Ideaal voor:
- Receptionisten: zie in één oogopslag of collega’s beschikbaar zijn; klik en neem aan, verbind door, zet in de wacht of trek een gesprek naar je toe. Hou overzicht.
- Supervisor: zie in één oogopslag uw wachtrijen: key statistics (wachtenden, gem. wachttijd, ingelogde agenten). Klik door naar details per wachtrij (welke bellers wachten, worden geholpen).
- Trainer: geavanceerde training voor inbound callcenter. Luister mee met gesprekken, fluister je collega iets toe of breek op het gesprek in (listen-in, whisper-in, barge-in).
Voordelen Operator Console
Eenvoud
Het Operator Console biedt een uitgebreide receptiemodule. U ziet overzichtelijk wie er belt en u kunt eenvoudig gesprekken door- verbinden naar collega’s of naar uzelf halen.
Trainingsmogelijkheden
Vanaf nu kunt u uw collega’s gemakkelijk trainen. U luistert mee (listen in) met een gesprek, fluistert (whisper in) uw collega wat in of neemt het hele gesprek over (barge in).
Statistieken
Bekijk hoe lang de beller in de wacht staat en wat per gebruiker de gemiddelde gespreks- duur is. De statistieken kunt u gebruiken als basis voor het verbeteren van uw telefonie.
Wat kost het Operator Console?
Bereken uw mogelijke kosten via onze online calculator.
Bereken het zelf