Slim Telefoonboek
Goed nieuws! Heb je een klantsysteem met daarin al jouw relaties? Koppel jouw klantsysteem aan Callvoip en bellen wordt nóg eenvoudiger en persoonlijker.
Hoe jij ook belt, met de computer, smartphone of je toestel, je ziet de naam van je relatie. Oók in je adresboek, de belhistorie, oproeplijst en in de emailnotificatie.
Bel je met Webcalls, dan kun je met één klik de klant in jouw klantsysteem openen.
Uitbellen? Ook dat doe je voortaan op naam, een nummer is niet meer nodig. Slim en gemakkelijk!
Meer informatie? Neem contact op!
Hoe jij ook belt, met de computer, smartphone of je toestel, je ziet de naam van je relatie. Oók in je adresboek, de belhistorie, oproeplijst en in de emailnotificatie.
Bel je met Webcalls, dan kun je met één klik de klant in jouw klantsysteem openen.
Uitbellen? Ook dat doe je voortaan op naam, een nummer is niet meer nodig. Slim en gemakkelijk!
Meer informatie? Neem contact op!
Wat is dat: Slim Telefoonboek?
Het Slimme Telefoonboek is voorbereid voor deze klantsystemen:
Google Contacts, Microsoft, Contacts+, Zendesk, Exact Online, Teamleader, Salesforce of Hubspot.
Log in, klik op het logo van jouw systeem, volg de simpele wizard en je bent klaar!
Laat techniek voor je werken, zodat je je optimaal kunt focussen op de inhoud!
Hoe werkt het?
Google Contacts, Microsoft, Contacts+, Zendesk, Exact Online, Teamleader, Salesforce of Hubspot.
Log in, klik op het logo van jouw systeem, volg de simpele wizard en je bent klaar!
Laat techniek voor je werken, zodat je je optimaal kunt focussen op de inhoud!
Hoe werkt het?
Handig: popup met alle contactgegevens
Het dashboard van Webcalls, onze computer-bel-oplossing, biedt nu nog meer informatie.
Nieuw is het filter om zelf te kiezen welke contacten er in jouw telefoonboek staan. Bijvoorbeeld je collega’s en de relaties uit jouw gekoppelde klantsysteem.
De beschikbaarheid van jouw collega’s (beschikbaar, rinkelt, in gesprek) wordt getoond in woord en kleur (groen, oranje, rood). Klik op een contact voor een handige popup met alle contact-details; klik en bel het juiste nummer of stuur een email.
Ook bij relaties uit jouw klantsysteem krijg je zo’n popup met contact-details.
Hoe makkelijker jouw systemen werken, hoe meer tijd je over hebt voor de dingen die écht belangrijk zijn.
Nieuw is het filter om zelf te kiezen welke contacten er in jouw telefoonboek staan. Bijvoorbeeld je collega’s en de relaties uit jouw gekoppelde klantsysteem.
De beschikbaarheid van jouw collega’s (beschikbaar, rinkelt, in gesprek) wordt getoond in woord en kleur (groen, oranje, rood). Klik op een contact voor een handige popup met alle contact-details; klik en bel het juiste nummer of stuur een email.
Ook bij relaties uit jouw klantsysteem krijg je zo’n popup met contact-details.
Hoe makkelijker jouw systemen werken, hoe meer tijd je over hebt voor de dingen die écht belangrijk zijn.
Bellen met een duidelijk, intuïtief dashboard
Of je nu veel of weinig belt: met een overzichtelijk en intuïtief systeem is het fijner, plezieriger, sneller werken!
Links het menu; de rode knop is jouw telefoon. In het dashboard zie je duidelijk jouw voicemails en faxen.
In de lijst met recente gesprekken zie je de namen uit jouw klantsysteem. Klik op een regel voor de details van het gesprek, de eventuele opname, én om het nummer te bellen of te kopieren.
En rechts staat jouw persoonlijke telefoonboek met een handig filter zodat jouw telefoonboek naar jouw wensen is samengesteld.
Meer informatie? Neem contact op!
Links het menu; de rode knop is jouw telefoon. In het dashboard zie je duidelijk jouw voicemails en faxen.
In de lijst met recente gesprekken zie je de namen uit jouw klantsysteem. Klik op een regel voor de details van het gesprek, de eventuele opname, én om het nummer te bellen of te kopieren.
En rechts staat jouw persoonlijke telefoonboek met een handig filter zodat jouw telefoonboek naar jouw wensen is samengesteld.
Meer informatie? Neem contact op!