UC Panel: het hart van jouw bereikbaarheid

Onze zogenaamde Unified Communications Panel (UC Panel) kun je zien als de plaats waar alles rondom jouw bereikbaarheid samenkomt. Bepaal waar jouw eigen interne nummer moet rinkelen, luister je voicemails af, luister opnames terug en bekijk gespreksstatistieken. En heb je Webcalls? Dan is het ook nog jouw eigen virtuele toestel!
UC Panel: het hart van jouw bereikbaarheid

Wanneer rinkelt wat?

Als Callvoip klant kunnen er maar liefst 3 verschillende apparaten rinkelen als je interne nummer wordt gebeld. Binnen het UC panel kun je gemakkelijk bepalen welke dat zijn. Maar je bedient dit ook met je Qaller app. Je bent zo bereikbaar als jij wilt en kunt dit met een druk op de knop aanpassen.
Wanneer rinkelt wat?

Web Calls: UC Panel als jouw eigen toestel

Je haalt het maximale uit jouw UC panel als je Webcalls gebruikt. Webcalls tovert jouw PC of laptop namelijk om in een volwaardig telefoontoestel. Ontvang inkomende gesprekken en bel uit in een browser. Verbind door, zet in de wacht, alles wat je met een bureautoestel ook kunt.

Ik wil Webcalls!

Functies UC Panel

Beluister opnames

Gebruik je gespreksopname? Je vindt ze in je UC!

Duidelijk overzicht

Jouw bereikbaarheid in één oogopslag duidelijk.

Wat kost de UC panel?

Helemaal niets! Het is onderdeel van onze standaard dienst.

Voicemails

Beluister jouw voicemailberichten gemakkelijk en snel.

Webcalls

Bellen met je browser, allemaal in jouw UC dankzij Webcalls.

Toegang tot Callvoip Centrale

Ben je beheerder? Dan is de UC panel jouw voordeur naar de centrale.