Waar te beginnen?
We hebben ook alle apparatuur!
De centrale zelf
Het hart van jouw telefonie is onze online centrale. Daar bepaal je wat er gebeurt als iemand jouw nummer(s) belt. Bij wie er hoelang iets rinkelt, wie er een mailtje krijgt, wanneer je überhaupt bereikbaar bent, noem het maar op. We lichten een paar veelgebruikte functionaliteiten eruit. Het kan zijn dat jouw keuzes hierin anders waren. Bij het inrichten van jouw eigen routes helpen we je uiteraard!
Bellen met je computer
Met onze Webcalls kun je op elke computer met internet bellen met jouw vaste nummer. Ideaal voor de thuiswerkplek, onderweg of voor die nieuwe collega die nog geen toestel heeft.
Lees meer
Vaste nummer op je mobiel
Wij hebben verschillende manieren om je smartphone en vaste nummer bij elkaar te brengen. Denk aan een app waarmee je doorschakelingen kunt regelen of zelfs bellen met je vaste nummer op de smartphone.
Lees meer
Integratie
Het met elkaar koppelen van de systemen waarmee je werkt kan veel tijdswinst opleveren. Daarom hebben wij een standaard Chrome integratie en kunnen ook nog eens koppelen met lange lijst CRM pakketten.
Lees meer
Email notificatie
We krijgen allemaal al veel mail. Maar een slim geplaatste e-mailmelding in jouw belroute kan erg handig zijn. Je ontvangt een korte melding met tijdstip van het telefoontje, het gebelde nummer en het nummer van de beller. Handig als je even terug wilt bellen.
Lees meer
Keuzemenu
We kennen allemaal wel een keuzemenu: kies 1 voor X, 2 voor Y etc. Hebben wij natuurlijk ook. En het inrichten ervan is al even makkelijk en flexibel als de rest van onze centrale. Zorg ervoor dat bellers makkelijk bij de juiste persoon belanden.
Lees meer
Wachtrij
Bel met de Belastingdienst en je krijgt een indruk van wat een wachtrij is: je hangt in de wacht, muziekje erbij, en hoort af en toe dat je de zoveelste wachtende bent. Dit zorgt voor effectiviteit op een druk nummer.
Lees meer
Slimme schakelaars
De lichtknopjes van onze centrale: zet met 1 druk op de knop een afslag in jouw belroute aan of weer uit. Bijvoorbeeld een doorschakeling naar je mobiel. Of een storingsbandje. En dat dus ook ook met je mobiel, of je toestel op je bureau. Handig!
Lees meer
Keuze uitgaand nummer
Als je meerdere nummers hebt, is het wel zo handig dat je gemakkelijk kunt wisselen met welk nummer je uit belt. Dat kan, en wij noemen het Multiple Caller ID. Switchen kan op je vaste toestel, maar ook met onze app.
Lees meer
Mis je iets?
We noemen er 8, maar er zijn meer functionaliteiten natuurlijk. We bellen je om samen jouw eigen centrale in te richten, zodat je een vliegende start kunt maken. Weten wat er nog meer mogelijk is?
Check het overzicht
Vast Mobiel
- Gemakkelijke doorschakelingen.
- Bellen met een app.
- Volledige integratie met een SIM kaart oplossing.
Integratie met jouw CRM
- Basis integratie: gratis Chrome Extensie met popups telefoongesprekken en meer.
- CRM integratie: jouw CRM gekoppeld aan onze telefonie
- VoIP CTI: Volledige integratie van jouw PC met de telefonie.
Mooi hè?
Wij zijn best wel trots op ons systeem en aanbod en hopen dan ook dat je bij het zien van deze pagina denkt: “Tjonge, dit wil ik ook!”. Dat kan natuurlijk allemaal en we vertellen je er graag meer over.